Something Something

DIY

Något som jag skulle vilja göra är att pyssla mycket. Som med att sy kläder, göra egna smycken, skor och så klart väskor. Men detta kan ju bli svårt om man inte har en symaskin eller tillräckligt med pengar för att köpa in material och liknade. Jag har ju gjort innan att man har köpt second hand och sedan gjort om eller behövt tyget till att göra något nytt.
Jag borde verkligen spara till en ordentligt industri- och overlock maskin, då hade det allt blivit en mycket rolig vardag efter jobbet :D
 
Men nu ska jag ner och baka rabarberpaj till mig och Tobi, Han ligger nämligen och sover och jag är som vanligt morgonpigg.
Han kommer iaf få en trevlig frukost ^^
 
Hoppas ni har en bra dag idag :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback