Something Something

B-day

Dagen började med en avslappnande stund i bastun, sedan så gick vi vidare i stan. Det var verkligen hur trevligt som helst och hur fint väder som helst också. Efter allt detta så kom vi överrens om att gå till the english shop för att kolla på alla godsaker de har där. Kommer lägga upp bilder senare. Som vanligt så krånglar blogg.se appen så kan inte logga in men på safari kan jag utan problem.

Vet ni vad!? De hade bananpulver!!! Så jag kan göra sådär awesome bananmjölk. Har ju frågat arla flera år nu när MUU-mjölken ska komma tillbaka. Men den verkar inte göra det. Så köpte pulvret och mjölk för mina sista pengar, och det var underbar smak i min käft i timmar :3

Vi gick även till gröna bolaget för att köpa litevin och bärs för att kunna dricka något svalkan vid ZEN vattnet som jag kallar det, väldighet vacker och lugnt plats i slottskogen.

Sedan började vi röra oss tillbaka till Axels krypin för att äta thaimat och dricka härligt vin tillsammans till en skön rulle, vi såg machine Gun priester. Väldigt intressant eftersom den var baserad på en sant händelse som fortfarande pågår för fullamuggar :)

Nu sitter vi här och tar en lugnt och har möbelerat lite så att det mer plats i hans krypin.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft idag :3
BTW, Milky kommer bli en odd eyed vit kissekatt :) <3 she's à keeper :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback