Something Something

8

Jissös, nu är det verkligen bara 8 dagar kvar och hoppas att jag har pengar då, så att man kan åka till Liseberg med sina vänner. Saker och ting börjar se lite ljusare ut med boende och ekonomi, 1 juli så får jag mitt nyaste boende och jobb har man kanske också annars är det bara till att söka tills fan komemr och tar en :)
DOCK så är allt detta i halmstad, och känner att den staden inte riktigt passar mig men jag en underbar vän som heter Pixie Pie ( Sandra ) Som jag har svårt att flytta ifrån även om Göteborg talar till mig med allt annat. men ibland så kan vänner vara viktigare. Dessutom så kan mina få vänner faktsikt hälsa på mig i Halmstad NÅGON GÅNG.
Men nu ska jag göra iordning mig för dagen och göra liten ärenden på stan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback