Something Something

4

Jajamensan, fyra härliga dagar kvar till min födelsedag, vet inte varför jag räknar ner som det vore en domedag. Känns nästan som det ibland. Om inte annat så har jag grymt dåligt samvete för en elak kommentar jag gav på Facebook, en kille som jag dejtade för ett tag sen. Och det var riktigt personligt och jag vet att han tycker det är jobbigt inom det ämnet. Och anledning var för att.. För 2 veckor sen så var han väldigt osäker på om han ville fortsätta träffa mig. Blev dock arg eftersom jag hade flyttat till Halmstad istället för Göteborg för att kunna se vad det utvecklades till. Men han hade lite brottom om att veta vart det lede till vilket jag inte allts tänkte på utan det kändes bra att vara med honom, vi skrattade, han spelade och jag tittade på, vi gick ut och åt, spelade minigolf och så hade vi helt vanliga mysiga hemmakvällar.

För några dagar så fick man detta smset:
"Ja.. Eh. Antar att det redan är bra för sent, men saken va den att jag tyckte du förtjäna bättre än en snubbe som mig med tanke på lite olika saker. Kändes bara som om jag på ngt sätt va i vägen, vilket kanske inte är sant men ändå. Dessutom saknar jag dig, en känsla jag inte haft på Gud vet hur länge. Tänkte bara skriva det, även om skillnaden är lika med noll."

Ja, jag var fortfarande arg men jag märkte att jag fick sanningen till att han inte ville träffas mer. Så skulle umgås med honom under midsommar, jag var nämligen sjuk med en Jekla förkylning och ville bara ligga i sängen och ta det lugnt med någon man tycker om. Han jobbar nämligen i Halmstad så han hämtade upp mig där efter han slutade jobbet på torsdagen. Han sa att han inte skulle göra något förrän lördag kväll, vilket då passade mig eftersom han bor i närheten av min Mami som fyller år I dag så skulle ändå fira henne då han skulle iväg. Så när vi vaknade på fredag morgon och frågade om vi kanske skulle gå till Mami och gratta henne och käka lite frukost. Svaret jag fick var:.... Jaa men alltså.. Jag tänkte spela lite och sen ska jag med min kompis på fest.

Då blev jag ännu mer förbannad och bara gick! Han mer eller mindre dumpade mig när han sa att han kunde ligga i sängen och vara sjuk med mig hela fredagen. Jag frågade till och med flera gånger om han vara säker på detta även om det var midsommar.. Och han sa ja, du får välja om du vill vara sjuk ensam eller med mig. Jag blev helt chockad över det han sa och väldigt glad eftersom män brukar vilja rymma när kvinnorna är sjuka.

Så detta slutade med att jag umgicks med Elias hela midsommar och efter ett tag så skulle han ta bussen hem från Falkenberg runt 00 slaget och då... Självklart då! Går han och sina vänner förbi bakom busshållplatsen så han såg inte mig men sen när de gick förbi så var jag tvungen att kolla om det verkligen var han.. Ohja, det var han! I hand med  en annan tjej och precis när jag skulle sluta kolla så kom den där typiska stanna-dra handen- kyssen. 
 
Nej, jag älskade inte honom men jag hade känslor för honom... Jag ville bara... Bara.. Ja, försvinna och önskade att jag inte gav honom en andra chans. Skulle gått efter min magkänslan men tycker man om någon så gör man det. Men då kom kommentaren. Dock vill jag inte be om ursäkt men kan iaf säga till bloggen som ingen läser att jag har dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback