Something Something

26 days

Då är det bara 26 dagar kvar till min födelsedag och det kommer komma ett inlägg per dag. Jag har nämligen haft fullt upp med flytt, kattungar, kärleken, pengar och vänskap problem så har inte riktigt haft lust att skriva något. dessutom så är det väldigt tråkigt att jag inte riktigt kan ladda upp bilder med iphone appen ska jag vill utan jag måste ha full wireless täckning för att kunna ladda upp och då var jag tvungen att trycka i ett hörn eller sitta på tvättmaskinen och riktiga mobilen mot taket. Allt detta för att kanske ha den turen att få skicka iväg ett inlägg med en bild XD Väldigt komiskt.

Men nu har jag flyttat ifrån mitt boende i Falkenberg och sover just nu hos min syster i Halmstad och vet inte riktigt allts vart jag ska ta vägen. Har lägenheten i centrala halmstad som jag inte vill bo i och så har jag tillfälligt boende hos min vän Axel i Göteborg. Såååå... What do to?

Försöker att få råd och tips från närmaste men får inte så mycket tillbaka så att jag kan ta ett beslut. Får stå och filosofera ett tag till.

Tenshi's kattungar som heter Choco(tigrerad), Sugar(vit), Milky(vit) och Cook[ie]y(tigrerad) Blir fyra veckor i morgon och hoppas att Mami tar väl hand om de tills jag har fått ett boende och vet vad jag ska göra med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback