Something Something

Talk all night

Något som jag längtar efter är att faktiskt att kunna prata med någon om allt och ingenting. När man inte pratar så är man ändå med varandra i tankarna tills man väl börjar prata om något igen. Att kunna ha någon som lyssnar och kan prata om saker och ting är det bästa jag vet. Speciellt när man ligger i sängen om myser så märker man förr eller senare att man kan inte sluta att prata med varandra förrän det är morgon. Att verkligen prata hela natten, under denna natten så lär man känna varandra lite mer. Jag tror inte direkt att man kan lära känna en person till fullo men jag tror att man kan känna av en person på beteendet. Att kunna läsa en person på känslor men ändå lära sig något nytt i denna underbara livsboken. Självklart så får man kapitler av min livsbook också, men jag känner fortfarande att ingen riktigt känner mig för att jag har inte fått berätta den än. Upplevelser, minnen, händelser, känslor, sinnen, äventyr, historia och allt som gör livet värt att leva. Är det detta man vill dela med sin livskamrat när någon utav de knutna parterna säger att man vill binda ihop sina böcker till en enda stor bok av historik och romantik.
Japp, detta är jag när jag vill skriva om något jag tycket är fint, Romantik.
Frågar mig om och om igen, kan man verkligen leva för kärleken?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej där!



Superfin blogg, jag undrar bara... vartifrån har du fått symbolerna(de dr hjärtana)till olika comunities på sidan av din blogg? ^^



Kram!

2012-01-14 @ 10:54:37
URL: http://Lixen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback