Something Something

Hula hula barbie

När jag var inne på google för att kolla lite på hur andra hade gjort med färgerna gul, orange och rosa i håret. Då såg jag nämligen den här barbie dockan. Hula hula barbie, det var  en docka som jag hade när jag var liten men jag lekte inte med den så mycket utan det var nog mer för färgerna och glittret på hula kläderna. Jag komemr ihåg att jag tog blider på henne på ett berg som jag och min familj alltid var och gjorde utflykter på. Utflykten handlade mest om att grilla och springa runt i skogen och njuta av naturen. Men vet inte om dessa bilder brand ner med huset eller om det var efter branden..? Får ringa och fråga mamma :D

Självklart så hade jag den med gult, orange och rosa färgerna :3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback