Something Something

Dammit hair!

I sommras så var jag tvungen att klippa bort min lugg som jag hade sparat på i flera år. Men tyvärr så fick jag jobb i Stockholm och det styrde just då, vips så var den borta. Sen när jag byte jobb så ville jag ha tillbaka min lugg så jag satte i några extentions och har gjort det sen dess. Men nu sista gången jag skulle ta ut dem så kom jag åt med platttången och waxet blandade sig med håret.. Så fick klippa bort en tuss i håret..Christian (Gammal klasskamrat) var med som stöd och en sista träff innan han skulle på semester <-- As! >.<
När han såg vad jag hade gjort så började han skricka >.<
Och jag blev ledsen och förstod inte riktigt själv vad jag hade gjort förrän jag kollade mig i spegeln med denna minn.
Men nu ska jag verkligen försöka att fixa det med lite färg och annat klippning. Hoppas det kommer duga tills halva min lugg växer ut igen. Kommer väl lägga upp en bild på resulutatet om det inte blir för djävligt så att det blir keps i 6 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback