Something Something

Book time

Nu har jag varit hos tandläkaren och lagat tre hål och jag kan säga det att det inte var skönt. de frågade om jag ville ha bedövning men jag: "ärsch, skit i det och få det överstökat" Och det fick hon :D Men nästa gång blir det nog bedövning.


Sen gick jag förbi Biblioteket och lånade 11 st böcker, alla är inom filsofi och poesi förutom 2 st. De två är manga och gjord av Åsa Ekström. Vill du läsa mer om henne och hennes serie Sayonara September så kan ni gå in på hennes blogg -> http://sayonaraseptember.blogspot.com/

 

Vi måste ju stötta de svenskar som ger ut böcker/manga osv.

Jag läste fatiskt lite om henne och hennes favorit manga är Nana och det var ganska roligt att få reda på. Eftersom Nana I & II (liveatcion) har jag på dvd och älskar dem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback