Something Something

Be strong

Många säger att man bör vara stark livet ut för att det finns så mycket att missa när man väl har miste livet. Det finns få saker som jag vill uppnå i livet innan jag dör:

+ Jobba som ljudtekniker
+ Jobba som modell för en tatueringstiding
+ Åka på semester med någon jag verkligen trivs med
+ Leva en stund som mindre beskymrad
+ Verkligen kunna bostätta sig i Göteborg

För att kunna uppfylla detta ska jag börja med att söka till Ky-utbildningen i Göteborg som ljudtekniker. Efter det så blir det att flytta dit innan då utbildningen börjar. Innan dess så blir det att ta praktisk/sommarjobb osv. För att det finns inte så mycket jobb här i Falkenberg heltid.
Jag ska tänka mycket på mig själv och ta mer ansvar för mig själv och mindre för andra för att de får ta sitt eget ansvar. Även om jag vill att de ska få en bra start i arbets- eller studielivet. Nu är det bara till att hålla tummarna till att KY-utbildningen blir godkänns av kommunen och söka. Jag kom ju in på skolan i Stockholm men hade dock inte råd med termin avgiften. Nu är jag här och drömmer vidare om ett bättre liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback