Something Something

Sömnlös

Igår hade jag en pyssel dag med tenshi, fast tenshi lekte aport istället :D Hon är verkligen som en hund, ni vet när man låsas kastar bollen så springer hunden efter och letar efter den som en dåre. Så gjorde det några gången och skrattade i min ensamhet och Tenshi kollade på mig som jag vore knäpp. Ska inte katter vara så pass snabbt tänkta att de ska kunna se en boll, de följer ju en kattleksak hur snabbt som helst annrs över sig självt.

I alla fall så pysslade jag och lyssnade på Kent enda fram till 5 på morgon och lik är jag uppe tidigt som för en timme sen. Kunde verkligen inte somna även om jag försökte två gånger. Så igår gjorde jag en till Origami Hjärte box fast i rosa och en hårblomma. Ska lägga upp bild på det senare när jag orkar stiga upp ur sängen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback