Something Something

Something better

Imorgon kommer den dagen jag gillar mest under året, Alla hjärtans dag. Tycker det är en underbar dag när man visar känslor som man verkligen menar till den man håller kärt. Det är även skottår och som tradition så är det endast kvinnor som får fria eller bara just under skottårsdagen (29 feb) som gäller. Jag tar det som att det är hela året som gäller. Och om någon där ute verkligen känner att det är rätt mellan sin man och sig själv så tycker jag att ni borde fira til leran man imorgon :D
Själv komemr jag endast vara hemma och tröst äta mina valentine kakor som aldrig blev bakta. Jag har nämligen inte ung.
Maybe we find something better next time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback