Something Something

Solen

Idag skiner solen som bara den och ska iväg in til lstan och göra ärenden igen. Och krånga med payex och mediciner. Hoppas ajg får ett slut på den här j'kla unrinvägsinfektionen för gott nu. Senare blir det väl att umgås med mami och fixa extensions i hennes hår.
Angående den kommentaren var att jag trodde det var Robin eftersom han skrev samma "dikt" till mig bara några timmar innan så trodde det var han men nu mer jag ännu mer nyfiken på vem det är. :D
Men du har väl gjort dig anomym av en anledning, och ja, jag blev väldigt glad att ens någon skrev en liten kommentar. Trodde inte att det var någon som läste min blogg även om det är mycket skit i den så kan jag förstå varför man inte följer den ><,
Ha en underbar dag i solens strålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback