Something Something

I know

Jag vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera just nu men har inte haft ork och mycket funderar omkring livet. Har också en krasselhosta som jag håller på att bli frisk ifrån. Idag köpte jag ny klocka och lite små saker från ur&penn de hade nämligen jätte utförsäljning, kommer lägga upp bilder på klockan och mitt nya armband som jag gjorde.
Kan man inte köpa det man vill ha så får man göra ett XD
Och männen, de finns där men har absolut ingen lust till att träffa någon eller dejta. Har tyvärrfortfarande känslor för en annan tyvärr och han sätter stop för att inom ämnet kärlek. Men det betyder att jag har mer tid til latt fixa till min framtid :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback