Something Something

Find something sweet

Idag är den dagen som de ensamma avskyr och säger att det är påhitt. Det må det säkert vara och jag gilalr påhitt ibland för att en liten gest kan göra en person så glad. Trodde dock att jag skulle få höra av en speciell person idag men det var inte utav den anledningen. Så nu är han ute ur min värld och jag får rehablisera mig igen men lika glad är jag för det även om man fäller några tårar.

Den dagen när jag och min käraste finner varandra så kommer det kännas och det kommer ej vara något trams med lögner. Den dagen, den lyckan <3

Men idag så har jag inte gjort så mycket än att varit på min kurs och gjort lite ärenden i stan. Tror dock att jag håller på bli sjuk igen :C Men sånt händer under vintern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Charamander is RED

Squirtle is BLUE

If you were a pokemon

I'd choose YOU



Happy v-day jackie! :*

2012-02-14 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback