Something Something

Ny dag!

I natt hade jag sjukaste drömmen om SWAT team allt allt sjukt inom gore och zombies. Man skulle nästan kunna göra filmer av min drömmar men sen må jag säga att det är ju nästan så filmer kommer till ^^
Men men det är bara till att tag nya tag och hoppas på att man kan hitta på något idag så man kan fixa håret lite.

Jag börjar verkligen bli rastlös här i Falkenberg eller rättare sagt i Långås. Det finns inte så mycket att göra här än att pyssla som bara den ;D För sig, det kan väl vara kul det.

Jag vet inte vad som har hänt men börjar få kommentarer helt plötsligt och jag förstår verkligen inte varför. Men det är väl bara till att svara på dem.
Det var en liten läsare som undrade vart jag köper mina knasiga/söta/roliga saker ifrån. De som känner mig vet direkt och hade sagt "EBAYYYY" Japp, det stämmer. Jag köper allt ifrån ebay och det gäller bara att söka rätt och kunna sidan för att hitta fynden.

Men nu ska jag och Tenshi tända en brasa i kaminen och mysa med varm choklad~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback