Something Something

Jajamensan!

Nu början veckan igen och de börjar med att jag har någon jäkla infektion i hela kroppen. Kan ju knappt röra på mig. Men det är bara till att bita ihop och åka till AF senare idag för att eventuellt få en sysselsättning. Jag är den rastlösa typen så måste nästan alltid göra något om dagarna, annars blir jag galen.
Får väl se om de säger likadant som de sa i fredags när jag var där: Ja, det kommer vara väldigt svårt för dig att få praktik och jobb här i Falkenberg pga alla piercingar och olika färger du har i håret. Man du kan ju alltid hoppas att du får på en tatueringstudio där de accepterar sånt utseende du har.
VAD I HELVETE! HOW RUDE!

Ska dessutom fortsätta med att ända layouten på min blogg så att den inte blir så jobbig att kolla på när man läser.
Har ni några förslag om vad jag kan ändra osv, kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback