Something Something

Godkväll~

Nu har man tittat på filmen och funderat över kärleken och de man har älskat och till och med gör fortfarande. Har dock bara älskat två personer här i sverige som min prins. Ibland undrar man vad de gör i dagens läge. Fast de gör väl alla med sina ex, antar jag.

Fick även en kommentar idag angående anime serien SOUL EATER. Och jag kan säga till denna anonyma personen att det är verkligen värt att se den serien för att den är en av de få som verkligen är bra. Det var faktiskt mitt ex Kim som visade den för mig och fastnade direkt för den. Så se den! ;D

Hoppas ni har haft en underbar lördag så kommer jag skriva mer i morgon och även visa mitt nya hår om det nu kommer se annorlunda ut.

SWEET DREAMS~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback