Something Something

Bli något värdefullt

Varje dag så känner jag mig att jag måste bli något stort eller göra något stort för att folk ska kunna se mig för den jag är. Och inte för den jag ser ut som. Jag vet att det är lätt hänt att bara titta på utseendet men kan man inte se lite på insidan också.

Hur ska jag göra för att framstå som en bra person för någon som inte känner mig, ytan att se någon bild?

Det finns så mycket jag vill göra i livet innan man dör och det är:
1, Bli älskad
2, Arbeta som ljudtekniker
3, Aldrig behöva bekymra sig över pengar
4, Trycka mina egna "Tryck" på olika plagg
5, Bilda en kärleksfull familj
6, Flytta utomlans och ha ett bra liv

Hur går man till väga när man ändå inte får lyckas i min livsstil.
Ja, jag har lite otur i livet ibland. Men har accepterat det och kommer fortsätta drömma vidare i min sockervärld.

Kommentarer
Postat av: Nurgle

Tur att du skrivit 6 olika punkter som går att uppnå. :o Gosh bara där har du ju lyckats halvvägs!

2011-09-28 @ 21:26:41
URL: http://nurgleprobe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback