Something Something

Hell Blazer

Den här tidningen har jag ett minne av när jag var liten. Tror den var kvar glömd eller något som jag kom över den. Men jag har alltid sökt efter den och frågat olika serie butiker. Men en dag i sthlm så kom jag in i en butik och han verkade vara väldigt kunlig inom serie världen så tänkte fråga honom. Tror ni inte att jag ser framsidan av tidningen jag letade efter precis i hyllan brevid mig. Så var det Hell blazer som var min favorit serie och jag blev över lycklig när jag kände igen den.
Mannen frågade mig: fick du verkligen läsa en sådan tidining när du var liten?
- Jag har ingen aning men jag gjorde det iaf tills mamma tog den :D
Jag önskar verkligen att jag hade hela serien.
Det var just denna utgåvan av serien som jag föll för.
Han är ju bara för häftig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback