Something Something

Finally Friday!

Idag är det fredag och vad betyder det!?
GÖTEBORG!
Jajamensan, dag en börjar med att jag blir väckt av min mami med frukost på sängen. Vi löste lite korsord som är väldigt avslappnande på morgonen.
Igår så blekte jag bort alla mina färger i luggen MEN allt blev missfärgat så nu är allt pastellblått istället. Så idag blir det att fixa det så man blir fin inför helgen och roligheterna.
Men jag funderar fortfarande över hur jag ska färga luggen när jag väl har fått det blont. Funderar på att bara ha vitt med lite rosa och lila... fastee ja, förslgar och länkar med bilder kanske. Jag kan nästan göra alla frisyrer och färgningar, jag är mer eller mindre en frisör ;D
Det är faktiskt väldigt många som frågar om jag är utbildat frisör, men det är jag icke utan jag är en utbildad sömmerska. Kan ni tänka er de?
Men jag är väl allmänbildad och kan väldigt mycket olika egenskaper. Webdesisn börjar även komma in i det ämnet, känner mig ganska säker på det snart. På tanke på att det tog nästan 3 veckor och göra min förra desgin och nu tog det bara 1,5 dygn.. Det är lite skillnad på tid sen var det mycket att rita nytt på photoshop som tog mest av tiden eftersom min wacom penna är sönder så måste göra allt med thouchen på macbooken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback