Something Something

Vård rundan

Just nu sitter jag och väntar på en doktor som jag titta på min hals som har vita invaders. Allt började hemma hos mig efter 2 timmars sömn och sa till mig själv- nu jävlar ska jag bli frisk! Märker ganska snabbt att tre nätet ligger nere i mitt område. Vad är oddsen! Okey det är inte så svårt och ta bussen utanför mig. Jag går till busshållsplatsen och märker att sjukhus bussen inte går utanför mig på helgen, VA F*N!

Går 300m till där jag vet att den går ( fortfarande inget nät), skulle vänta 26 min och så tänkte köpa något på kondiroiet för jag mådde helt plötsligt skit och den äldre damen som jobbade där så himla förstålig och lånade ut sin telefon ( hoppades att syrrans nät inte var borta också). Hon svarade- Jens kom och hämtade det första han säger är- shit! du ser verkligen ut som ett spöke - tack XD Kommer till akuten kommer in till en sköterska och säger - men du ska ju inte vara här för att vi har inte doktorer här som kan kolla i din hals så vi skickar dig till vårdcentralen i närheten av där du bor. Hon la även till att eftersom jag har gått med det ett tag så kan det ha blivit en halsböld. WTF!? O_O

Jens hämtar mig igen och släpper av mig vid vårdcentralen som helt plötslig har hel öppen. Och hon som registerade mig sa att det kommer INTE ta en halv timme så räckna minst med 3 timmar, Fuck off! Tänk om jag hade fått pencillin från början, nej nej det är bara ett virus! Hur fan blev ett virus till en halsböld på en jävla dag ( om det nu är det) jag kommer bli rasande då!

Tack för att ni lyssnar, det är trotsallt väldigt fint väder idag :3
Hoppas ni har har super dag åt mig ^^

Kommentarer
Postat av: Robin/Al

Men HUR är det möjligt?

2011-03-19 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback