Something Something

Slacker sunday to wonderful wednesday

Så har Hallon varit hemma hos mig och jag har lagat mat till honom och anmält varit snäll och gullig mot honom. Jag behövde lite sällskap och det är väldigt tråkigt under vardagarana när man studerar och så får jag ordentlig mat också. Man orkar aldrig laga seriös mat när man är ensam.Men idag på morgonen så tog han tåget hem och helt plötsligt blir det billig och slaffsig mat.
Men jag tackar och bugar för besöket Hallon och uppskattar det väldigt mycket.

VET NI VAD!?
Ni vet ju att mitt ”kort på kort” VISA kort blev jätte neckad och jag bad Hallon att hjälpa mig och förklara och bevisa att det är JAG som har copyrights på min cupcake och så vidare. Idag fick jag svar på det. Och de var väldigt korta med svaret och sa:

”Hej igen,
Vi har här beslutat att bilden kan godkännas. För att du ska få ett kort med denna bild måste du ansöka om Kort på kort i internetbanken igen, med exakt samma bild. Vi kommer att be dem som granskar bilderna att godkänna din bild nästa gång du ansöker.

Med vänlig hälsning
Swedbank”

VILKET MIRAKEL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback