Something Something

Ohayou~

Nu har jag druckit te och juice med sugrör eftersom min feber och halsont blir bara värre. Har även fått vita prickar i halsen sååå jaa, det var halsfluss på G som jag sa till de. Så nu måste jag dras med detta tills på måndag och hoppas att jag klarar av provet på måndag ifall. Så får jag helt enkelt smitta klassen.

Ligger och saknar en frukost bricka men nu har jag letat efter en i 30 min och har inte hitta någon som passar mig. Så skulle vilja göra min egen, eller om någon gör en till mig så att jag får det precis jag vill ha det ^^

Skulle vilja ha en blandning av de här tre, kommer väl förklara mer så fort jag får mig tid och snickra ihop den :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback