Something Something

Good morning~

Det är verkligen ett sådant underbart väder jag vill ju bara ha en pick-nick. Men så blir det nog inte, för idag ska jag diska snart och sen baka. Oftast så behöver jag nästan alltid behöva och duscha efteråt, blir kladdig av allt bakande.
Jag funderar stort på att svänga förbi min kärleks stad Göteborg också men får väl se hur bra det går utan VISA kort ;D

Just det, De neckade min cupcake bild som jag har ritat själv på mitt VISA kort. Tänkte när jag ändå ska beställa nytt så kan jag beställa med bild på. Men de ville inte godkänna det pga av att de tror att jag har tagit den från nätet. Men det finns ingen möjlighet att få tag på de som jobbar åt SWEDBANK som granskar dessa bilder. För de jobbar i Nya zeeland och de har ingen adress eller något liknade. Man kan helt enkelt inte få tag på de..?
Hur ska man då kunna bevisa att man själv har copyrights på sina EGNA bilder?
Och varför i hela friden anlitar de folk i NYA ZEELAND!? Jag kan ta över det jobbet och göra mina immar perdag och gå igenom de bilder Sverige vill ha PLUS att de ska få kunna och skriva ett meddelande för att kunna bevisa att de är de som äger bilden och ingen annan.
Ett minus för SWEDBANK!
Han jag pratade med på swedbank ang detta sa att jag skulle spamma de i Nya zeeland och hoppas på att någon annan som granskar godkänner det efter mycket och men X3 Pretty hilarious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback