Something Something

Godmorgon!

Haft en hel del och göra under tiden jag inte har skrivit på bloggen men nu skriver jag och ska berätta lite.
Jag åkte ju till Göteborg på lördag kväll och det var verkligen en impuls grej men jag skulle träffa en kompis som faktiskt har bott här i Halmstad innan. Han har fått en smeknamn och han heter HALLON för mig nu och kommer alltid göra. Ifall allt började med att tåget blev ersätt med buss som var lite mindre kul men jag kom fram till Göteborg iaf och det var det som var meningen.

När vi kom fram så blev det gitarr hero, tror att Hallon hade det roligare än mig när jag spelade. Det blev mer svordomar och sånt fult ur munnen som var roligare och så hade Jackie förstört hela låten/gitarr hero. Träffade sedan Schnell för att han fyllde år, GRATTIS SCHNELL!

Det var lite därför jag åkte upp också och för att jag ville fira för att jag kom in på skolan i Sthlm. Vi var på en bar som hete The Queen som var en trevlig sport bar. Fast jag gillade mest namnet, THA QUEEN! That's me ;D

Sen gick vi vidare till en klubb som jag har ingen aning om vad den hette men den var väldigt rolig men jag fick lite panik och var tvungen och sätta mig i ett hörn och lugna ner mig lite. Har nämligen klaustrofobi, tror inte jag har berättat det innan men nu vet ni.

Hela kvällen på den klubben så var det en kille som konstant tittade på mig, så jag bjöd honom till vårat bord där schnell,hallon och jag satt vid. Jag hade ingen och prata med just då för att schnell och hallon skulle ha en bounding time. De bytte till och med nummer, mina kompisar snor mina andra kompisar XD Mwahaha~
Jag är verkligen dålig på att komma ihåg namn om man inte gör ett intryck som räcker och blir över, det händer aldrig. Så när jag bjöd över den killen så sa jag med lite runda fötter att det är ingen ide och presentera oss för jag kommer ändå inte komma ihåg ditt namn så känns bättre om du inte vet mitt heller. Så efter tag så träffade jag även hans kompis och sa detsamma till honom, efter det fick jag heta ”The mystery girl” resten av kvällen av de trevliga männen.

Och den lördagen/söndag natt blev väldigt lång och jag hoppas att Schnell tyckte det var en awesome B-day firande, det var det för mig iaf ^^
Nu sitter jag här vid min dator på openoffice program för att blogg.se ligge nere just nu så jag blogga på ett doc så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback