Something Something

Framtiden

Jag har fått besked från skolan studio Blue att de är intresserad av att ta in mig som elev även om jag inte hade en borgenär. Det är ju för i sig bara bra och jag har funderat lite, att det vore roligt och gå på skolan och verkligen lära sig något på RIKTIGT och inget fjant utbildning. Menar, utbildningen kostar fan en förmögenhet så det lär ju vara hur awesome som helst. Jag SKA bli ljudtekniker och that's IT!
Lägenhet och sånt får man ta när jag väl har blivit antagen till skolan. Jag bad faktiskt de och vänta lite och ta in de som hade borgenär om de ville. De skulle höra av sig.
Jag har till och med varit duktig idag och pluggat ^^ Men har dock glömt och äta -_- Så får koka ihop något snart innan min mage säger: " BRAWWRRR, FEED ME!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback