Something Something

En sen frukost

Nu ska jag börja och äta min sena frukost eftersom jag upptäckte att vampire live hade kommit till iphonen. VILKET ÄR AWESOME! Spelade alltid det spelet på Kims mobil och har saknat det till iphonen. Så spelade typ i 2 timmar nu på förmiddagen. Farligt :3

Till frukost blir det ett glas juice, en kopp varm blåbärssoppa, jordgubbssylt macka och så har vi en banan kommer eventuellt äta en kladdkaksmuffin också och smarra i mig ^^ Kan säga er att det inte var skönt och äta mackan T-T
Min kompis Skulle komma förbi med lite pencillin till mig idag och jag hoppas att det verkligen blir av.  Han sa att det var en 5 dagars kur för halsfluss så det kommer hjälpa susen. Doktorerna kan hjälpa mig någon annan gång, att det inte gjorde en odling i onsdags är ju bara underligt. Ännu mer på torsdagen när jag var där och sa att det kändes som halsfluss eller kommer bli det dagen efter. Vem var det som hade rätt? Inte de som är utbildade i minst 5 år!

Troligtvis så kommer endast ligga i sängen idag med och vara social de stunder som jag inte sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback