Something Something

Cuzy night with Tenshi and some dilicious pocky

Idag när jag traskade till skolan så mådde jag ändå helt ok och kände sedan hur febern kom tillbaka. Jag gick ifrån lektionen efter jag hade fått en tid hos doktorn och kom 1,5 timme för tidigt. Mycket koll jag hade >.< Så jag sten slocknade i väntsalen och så kom en snäll sköterska och väckte mig och frågade hur det stog till. Jodå, men jag råkar bara ha väldigt hög feber. När jag väl kom in till doktorn så var det ingenting, utan bara ett virus men vaddå jag hade exakt likadant för några veckor sen. Jag tror att jag är allergisk mot mina mandlar ><,
Så jag har varit hemma hjälplös och hade precis råd med febernedsättande tabletter med en marginal på 3 kr :D

Skulle egentligen till en juge (han kommer ifrån där någonstans) som erbjöd sig och ta hand om mig under helgen. Men jag klarade inte ens av skolan så ville inte ut sätta mig själv för en bil tur. Dessutom så vill jag inte lämna Tenshi hos mamma - Misstänker att hon gillar de mer ( inte så konstigt när hon får hur mycket lyxmat som helst - räkor, fisk, köttbllar YOU NAME IT!)  Fick hem henne som en belåten vollyboll X3
Såååå, jag hoppas på att han tar hand om mig nästa gång jag är sjuk ^^

Jag har oftast en tendens att locka till mig män som gillar och utnyttja mig men nu är de dagarna slut! Det blir hårt mot hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback