Something Something

Almost done

Nu är jag snart färdig med mina naglar de är nämligen och torkar lite iaf det skulle vara något lim som inte har torkat. Så kan jag fila och borsta till mina riktiga naglar och vårda de ordentligt så att de håller sig kvar längre. Kommer en bild på de också i kväll ;D

Jag kom på mig själv just nu för stunden att jag har väldigt svårt för att lita på folk även de närmaste. Fast sen kanske det inte är så konstigt heller om man vet om HELA bakgrunden. Det som startade upp det var efter jag hade kommit hem från Sthlm och så börjar tankarna köra sitt race. Man kommer fram till samma sak: JA, man kanske inte kan lita på alla men man måste ju börja med någon.
Suck.. -_- Tror inte ens jag kan räkna på mina fingrar och tår hur många gånger man har gjort det. Lik förbannad så slutar detsamma.

Men vilket steg finns det efter detta då?
-Det finns alltid en lite lite lucka.
Den där jävla luckan är en trap så att det stinker om det. Det har alltid visat sig att DET fallet har varit det värsta.

JAHA! Nu då?
Oh yes, i'm pretty screwed. So all you guys out there, don't even try just give up.
i'm almost impossible and you can thank my so called "father" and ALL my so called "friends"( most of them are douchebags).

OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback