Something Something

My Computer Hate Me

Min dator verkligen hatar mig och älskar och ge mig den jeffla blåa skärmen Som man alltid blir lika glad av... Eller inte. Såå det är verkligen dags och spara pengar till en nya dator och det kommer självklart bli en MACBOOK <3

Det är någon som är väldigt Anonym som är lite nyfiken på vem jag tänker på ofta. Och det kommer jag ej avslöja än utan han vet vad jag känner och han är den enda som behöver veta det.  Jag kommer väl säga vem det är när man vet om hur allt ligger till. Jag vill inte hoppa in i ett förhållande bara sådär, speciellt inte när jag vet hur mina andra förhållanden har slutat >.<
Tror dock inte att han vet om att jag skriver lite om honom på min blogg. Han läser nog inte min blogg, tror jag ^^

Usch och fy Snart är det prov i Företagsekonomi och snart menas med på Torsdag. Något jag inte ser fram emot men ni får gärna önska mig lycka till ;3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag vet vem det är :D

2011-01-24 @ 20:47:45
Postat av: Anonym

Det är jag <3

2011-01-24 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback