Something Something

Men hallå!

Jag glömde och berätta om igår JÖÖÖ!!! Det var väldigt roligt igår, Julion kom hit och så drack vi en väldigt god grasshopper som Ida har lärt mig och blanda ^^
Och så gick vi till B&B som var hur kul som helst. De som jobbar där känner igen mig som KITTY! Och det är bara Jimmys fel XD Men jag tycker ändå att det är ganska roligt och sött ;3

Åhhhhh, jag  hoppas att mina jeans mm kommer nästa vecka... Vill såååå ha jeansen nu. De4t kommer bli mina nya favorit jeans!

Kommentarer
Postat av: Julion

HÅHÅHÅ Det vart awesome, nästa gång lovar jag att dricka betydligt mer än jag gjorde denna gången. Och nästa gång SKA jag äga ut dig på mariokart. Just you wait you old lady! :3

2011-01-23 @ 21:21:28
URL: http://wafflestack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback