Something Something

Kepsar

Jag har kommit på att jag gillar killar med kepsar. Man får frågan om vad jag gillar för slags killar..Nästan så gott som alla kan säkert falla mig i smak. Men jag vill helst ha en pöjk som ser ut som mig, fast självklart kill-aktigt. Och det där med kepsar.. Ja ni, vad vet inte varför jag tycker om det men det är något som tilltalar mig ;D
Tatueringar gillar jag också, så det bör han också göra.
Och hur ska han vara? -Bara sig själv enligt mig. Och som ni redan vet så betyder texten "They say that love is forever, Your forever is all that i need" HELT kär i den låten och i meningen. För det är verkligen så jag känner att min man ska vara där för mig. Inte för att allt handlar om mig utan för tryggheten är det jag behöver. Får jag inte trygghet så tvivlar jag väldigt mycket och blir lite pyscho. Inte jätte mycket, men ni förstår vad jag menar.
Så där har ni ett litet litet litet facit på vad för killar jag gillar. Men sen kan det hända att jag faller för en kille som är tvärtom ( Ja, det har faktiskt hänt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback