Something Something

Emotions, that's My middle name

Har ni nånsin känt att ni har varit för känsliga för sitt eget bästa? Det är jag just nu, alla besked kan få mig och gråta. Grät till och med till Sofias änglar.
Något jag har tänk på i 1,5 månad är det besked jag fick från doktorn. Kan det påverka min framtid? Kommer det bli som vanligt igen? Jag hoppas och ber till socker guden att allt står rätt till.
Sen kommer vårkänslorna på köpet också, har fått reda på att den killen jag tyckte om inte riktigt kände detsamma. Visst jag kan inte passa alla ;D
Med min skatt så ska det bli matchade tatueringar - They say that love is forever, your forever is all that i need. Underbar text remsa som kommer bli något speciellt för min kärlek <3 och det stämmer så bra över det jag önskar i ett förhållande. En stadig hand som alltid kan var där för mig, sen kan allt annat där imellan försvinna.
Jag vet, jag är en väldig känslig människa och har jag fått det av min kära mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback