Something Something

Copyrights

Hej alla där ute!
Ni som gärna vill använda det jag har gjort eller ritat, på sin egen blogg. SÅ måste ni fråga mig om tillåtelse, jag har trots allt blockat högerklicket av en anledning. Ser jag att någon använder min ikoner eller header osv så kommer jag bli väldigt irriterad.
Jag har ägarätt på det jag har gjort te.x min cupcake

Vill ni använda den så skulle jag vilja att ni länkar till min blogg eller liknade, sen kan ni använda den som ni vill. ^^ Blir för sig glad att folk tycker om min tecknade rit stil.

TACK FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: spea

hej jag har inte tagit den frå dig jag hitta den på googel!!

2011-01-10 @ 11:12:55
URL: http://jstarlet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; jaa. jag tyckyte den var jättesöt!

men jag hittade den på google, men jag kan ta bort den om du vill.

Om du känner att du vill ha den själv, :)

Det avgör du!



Men riktigt söt blogg du!

Du verkar också gilla sötsaker :D



2011-01-10 @ 11:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback