Something Something

Tillbaka från cykelturen

Nu har jag kommit tillbaka får turen och handlade med mig lite frukt, mjölk, juice och bröd. Hämtade även ut en paket på OKQ8 Och det var mina underkläder jag beställde för ett tag sen. Tyvärr, så passade det inte sååå jätte bra men de var väldigt fina. Det är synd att man har en liten mindre byst så att man aldrig kan få en BH som passar bra.
Här är jag som kramar om min anka när jag känner att det är jobbigt med företagsekonomin.
Sen tröst äter jag POCKY~ (^^,)
Är osminkad och allt med nördglasögon.

Kommentarer
Postat av: Valentino

Du är så söt ändå utan smink<3

2011-02-13 @ 19:06:31
Postat av: Julion

Alltsååå, vi borde typ ses snart :c

2011-02-13 @ 20:24:14
URL: http://wafflestack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback