Something Something

Så ligger det till!

Ja, ännu en gång så har jag varit lite off men jag har sååå himla mycket och göra så hinner inte riktigt och blogga. Men nu har jag lite tid och tänkte berätta vad jag gjorde i Göteborg. Jag träffade nämligen Dalle Palle Päron P*ng och var väldig roligt och träffa hans kompis som var väldigt snäll och full XD Dalle själv var inte så mycket med mig, ye ye shit happens but i had a blast anyways :3
Sen så blev det till mina andra två kompisar och träffa de och sen var det på söndag som jag hämtade Tenshi = Min söta katt <3

Jag ska första och få en bild på oss två i morgon, hon är fortfarande lite skygg och vägrar och sova i min säng. Under tiden jag kommer vara i Stockholm så kommer Tenshi vara hos min Mami. Jag hoppas jag inte får hem en vollyboll sen när man kommer hem. Vet om att när man lämnar sina husdjur till sina föräldrar så blir de smäll feta och så måste man banta ner späcket X3

Tenshi kommer fåå sååå många presenter av mig från sthlm bara för att jag har lämnat henne i tre dygn. Har väldigt dåligt samvete över det, men tror att hon kommer trivas bra på landet.

Jaaa, hon fick heta Tenshi <3 Det betyder ängel på japanska och hon är min ängel~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback