Something Something

HÄJ

Jajaja, jag vet -_- Jag har inte skrivit på ett tag. Men jag har verkligen haft mycket och göra. Prov hit och dit, planera min resa eventuella flytt ( kommer sååå ske), Hinna äta, plugga, fixa datorn, musik osv osv.
ALOT THINGS TO DO!
Men nu är jag snart ledig från skolan och har all tid i världen för resor och lekande med min MACBOOK. OJ JA JAG HAR KÖPT EN MACBOOK. Frikkin love~<3
Men den var inte billig och jag vet att man inte borde ta saker och ting på avbetalning men jag var tvungen och skaffa en ny datorn nu när jag ska inrikta mig inom ljudtekniker. Dessutom så kommer jag kunna rita digitalt ordentligt också. Kommer hinna med mycket sånt på tåg resorna.
Jag kommer försöka och vara lika aktiv med bloggandet som jag var innan. Eftersom jag vet att min nära kära kompis ROBIN <3 tyckte det var tomt när jag inte hade gjort några inlägg. Robin, det har bara gått två dagar <3
Iaf, jag fick en såååå underbar dikt av robin som ni kan få läsa. Jag blev tårögd och jag som är så dålig på att visa tacksamhete på avstånd.

This is a story about a glorious girl.
Her smile are as white as an oysters pearl.
Her eyes are as blue as the atlantic sea ocean,
and when she speak's to me everything goes slow motion.
She has a cool hairdo, with a fringe in color pink.
It looks totally awesome...at least that's what I think.
I wish I could give you a hug and a kiss.
To have you near is something that I really miss.
This is a story about a glorious girl.
Her smile are as white as an oysters pearl.
Her eyes are as blue as the atlantic sea ocean,
and when she speak's to me everything goes slow motion.
She has a cool hairdo, with a fringe in color pink.
It looks totally awesome...at least that's what I think.

I wish I could give you a hug and a kiss.
To have you near is something that I really miss.
This might sound corny and you may call me wacky,
but this I wrote only for you, my friend Jackie.
So what I want to say to this beautiful gal
is Happy Valentines day, from your friend Al.


Kommentarer
Postat av: Robin/Al

Det är typ 5:e gången jag läser det idag ^_^ Det glädjer mig så mycket att se att DU blev så glad

2011-02-17 @ 18:56:16
Postat av: jöjböy

2011-02-19 @ 00:50:16
Postat av: jöyböy

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lfyyo5yVsW1qejzp2o1_500.jpg

hittade den å tänkte att det va kanske ngt du hade tyckt va festligt :)

2011-02-19 @ 00:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback