Something Something

God kväll~

Idag har det varit en helt ok dag ^^ Lite jobbigt när man får reda på att man komemr ha prov i både FE A & MA C nästa vecka så det blir att bunkra upp sig hemma och plugga hela helgen. Skulle egentligen åkt till Göteborg men så blir det inte. Där kan jag absolut inte få något gjort i den roliga staden ;D

Nu sitter jag och funderar över vad man verkligen ska göra efter jag är kalr med skolan i Maj. Ska jag plugga vidare till det jag verkligen vill eller ska jag flytta till den staden jag vill. Detta är beslut som alla måste ta i livet och som är väldigt svåra och fatta. Men jag tror att det lutar åt att sätta dröm jobbet på hyllan lite och försöka och bygga upp mig själv i en ny och trevlig stad. Om inte annat så kanske man hittar en pratik eller ett jobb inom ljudtekniker hållet. BAHH, blir lite galen.

Har ni några tips på vad man kan göra i Göteborg när de inte har min utbildning som jag vill gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback