Something Something

Blue eyed cat~

God eftermiddag!
Kom på att jag är väldigt sugen på att skaffa en liten söt katt, som är vit och blå ögd. Helst ska det vara en hona som är odd eyed. Pelle vara det som jag skrev om i Juni.
Och jag känner mig lite ensam ibland när jag är hemma, är hemma väldigt mycket nu när man bara pluggar hela tiden. Och går max 4 timmar i skolan så den komemr inte vara så ensam ;3
Då ska man bara hitta en som man kan kalla för antingen Sweetie, Yuki, Diamond, Sugar, Ichigo, Bubbles, Candy, Kitty, Geisha, Cupcake, Cookie, Babe, Chu, Pancake, Suki, Doki, Sprinkles, Daisuki, Strawberry, Kawaii osv
Har ni nårga förslag på katt namn om jag nu skulle helt plötsligt skaffa en? ;D

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag vet vad jag skulle vilja ha för katt :D En orange hankatt som skulle heta Garfield

2011-02-11 @ 16:21:35
Postat av: Julion

En katt som är vit och blåögd är väldigt ofta döv, bara så du vet x)

2011-02-11 @ 17:09:06
URL: http://wafflestack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback