Something Something

Babysim <3

Just nu håller jag på och fixar det sista med mitt hår och sen så blir det iväg till badhuset och titta på Alma och ta sitt första dopp ;D Det kommer bli väldigt roligt.
Sen senare ikväll kommer jag fixa mina naglar och som något har bett om att jag skulle ha helt vita med ett lyxigt tema. Det kommer bli väldigt roligt och det kommer komma upp en bild på de senare även på mitt hår blir ^^
Jag vet inte varför men jag lyssnar konstant på Elton John. Det är ganska otroligt, alla har sina tider med gamla låtar som man vill lyssna på :3

Undra om man kommer hitta på något kul ikväll...? Vet inte riktigt jag ska göra. Har ni några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback