Something Something

Want to be more woman

Ibland så sitter jag här hemma med ett glas vin och önskar att jag kunde bli mer kvinna. Har ni nånsin känt att ni är verkligen nöjd mer eran kropp men man mår ändå dåligt av att det är något som fattas. Så har jag känt sen jag var 15 år det vill säga snart 7 år sen. Det var länge sedan och känner fortfarande detsamma om mitt tycke ang min byst, har inte förändrats ett dugg. Visst, jag är väl nöjd men känner verkligen att jag kan inte ha ett snygg/sexigt linne, väldigt svårt och hitta snygga underkläder som passar. Har ni tänkt på att jag ALLTID har t-shirts och stora tröjor på alla mina bilder. Där har ni anledningen :3
Jag vill verkligen bli mer kvinna!

Kommentarer
Postat av: Peter Griffin.

- It's not just the rack or the caboose. It's that big, sexy brain of yours. :3

2011-04-24 @ 13:25:20
Postat av: chr

du är extremt fin som du är nu med.

2011-05-19 @ 11:26:04
Postat av: Micke Ryssmats

Du är fin som du är jackie :) behöver inte ändras på något :) kjaam

2011-06-22 @ 17:04:48
Postat av: kickan

Hur följer man din blogg.

2011-08-04 @ 14:33:05
URL: http://www.trummtjejen.blogspor.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback