Something Something

Fint väder i Göteborg.

Nu sitter jag hemma hos Andreas medans han jobbar, bättre det än att sitta hemma och bli uttråkad. Men jag har otur som vanligt och alla, verkligen ALLA inte är hemma i Göteborg bara för att jag är här spontant. Men men det blir väl att man går ut själv och hittar på något i det fina vädret.
Köpa en varm choklad och läsa en bok någonstans - blev nämligen tipsad om en bok och det kan vara nyttigt för mig och läsa den.

Har även fått två förslag på nageltema:
1 - Salior
2 - Cherry

Så får se vilket tema jag väljer när jag väl sitter och ska börja med de :3

Kommentarer
Postat av: Robin/Al

Bara för att jag är nördig så tycker jag självklart att du ska ha typ pixel tema ;D Typ Yoshi eller nåt

2011-04-08 @ 14:48:19
URL: http://www.darkclown27.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback