Something Something

Waffels

Jag har precis ätit frukost och det blev Vofflor med grädde och jordgubbs sylt :3 Det var verkligen himmelskt~
Och om man gillar vofflor väldigt mycket så kan man köpa par voffel skor som Reebok har tillverkat :D

Idag blir det massor och göra i hemmet eftersom man är för en gång skull ledig från jobbet och dessutom hemma hela helgen. Så först ska jag börja med att tvätta och städa. Senare blir det att städa lite mer. Och rensa mina saker och slänga så mycket som möjligt. Jag är nämligen bäst på att samla på mig små skräp.
Sen är det bara till att öppna en flaska rosé vin och ta ett glas med levande ljus runt om i rummet och njuta av livet.
Rosé vinet heter Lord Zinclair och har inslag av vattenmelon, geléhallon och smultron (som är mina favorit smaker). Jag tycker den är väldigt god och har inte lika torr smak som de andra rosé vinerna. Jag gillar den väldigt mycket och etiketten är lite rolig också och passar vinet perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback