Something Something

I'm still here

Ja, jag bloggar fortfarande så fort jag kan, det är bara att jag jobbar mycket just nu och så har man inte riktigt tid eftersom så fort jag har tid så blir det självklart något som är lite viktigare än att blogga. Men nu nu ska ni få reda på lite jag har gjort under tiden. Först har jag Tagit hand om sjuka Kim ♥ För att han fick vara hemma på lördagen hos mig medans jag var på födelsedags fest hos IDA.
En fin välkomst drinck fick man ;D
Så här såg jag ut och ja, jag vet att bilden är lite suddig.
Hon och Madde flyttar nämligen till Norge idag!
SOOO SAD~

Men men, jag kan ju inte tvinga dem och stanna här med mig. Jag hoppas verkligen att de får det awesome där och så får jag hälsa på någon gång i Oslo. När jag kan få ledigt från jobbet.

Åhhh, snart är det MOSHPIT OPEN också. Woohooo~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback