Something Something

Sockerblandning

Nu på morgonen kom min lilla spring pojke Petter med en chai latte. Jag var ganska ny vaken och skulle göra frukost till min latte när jag väl märkte att den var väldigt slut. Så det blev bara mjölk med frostis och jordgubbssylt, vilket jag fick en väldigt rolig kommentar av Petter: Vad blir det för slags sockerblandning till frukost? ^^
Tsss, sockerblandning... >,<
Ack nej ack nej, Det är min vanliga frukost, FAKTISKT! ;D
Idag ska jag dessutom hinna med och tvätta allt jag äger nästan innan jobbet. Det är där Petter kommer in i bilden XD
Skulle egentligen handla idag också inför helgen, need some sweet food for my tattoo artist. Han kommer ju på fredag, DOCK under tiden när jag är på jobbet men han har sagt att han ska ha färdig mat på bordet när jag kommer hem halv två på natten. Inte för att jag har något köksbord direkt men det får bli mitt Soffbord fast... Jag har ingen soffa..Så då blir det sängbord..? Jaja det spelar ingen roll.
Nu är det dags för mina vardagssysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback