Something Something

Ohayou gozaimasu~

Idag är det en tråkig morgon, vädret är inte så bra som jag vill ha det. Men sen kan man inte få det som man vill hela tiden ;D Man får nöja sig med det lita man får i livet.
Idag SKA jag försöka göra min mobil! Tycker att jag bara skjutit upp det ett bra tag nu så nu är det dags och få arsle ur vagn ^^

Igår köpte jag och Kim halft kilo kantareller som vi ska tillaga när vi ska till MAMI. Jag vet om att mami är nämligen helt kär i kantareller. Hon kommer få njuta!

Ska även försöka få Kim och söka jobb idag på GAME. Han ska även på arbetsintervju imorgon också så det är bara till att hoppas på att han får ett jobb.
Som ni förstår så bor Kim hos mig ett tag eftersom han har satt sig i en liten knippa och jag är allt snäll och ställer upp så mycket jag kan även om vi har historia eller inte.
Hoppas att vi får något gjort idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback