Something Something

Do alot day

God morgon!
Snart är det dags för mig och göra i ordning mig för dagens rund tur. Första ska jag till sjukhuset och ta min spruta Senare blir det och hälsa på syster yster och bäbisen Alma. Mami kommer troligtvis idag och min bil går igenom besiktningen men det tror jag att den gör. Ni kanske undrar varför jag köper en bil utan att ha körkort...?

För det första: Så ska jag ta det någon gång
För det andra: Så är det skönt för Mami och ha den nu när hon bor längre bort från sitt barnbarn.
För det tredje: Så var den väldigt billig och blir snart skattefri.
För det femte: Den kommer bli super sweet när jag har pimpat den.

Ni kanske redan har fått en liten bild i huvudet hur den kommer se ut X3

Allt detta ska jag göra efter jag har ätit upp mina jordgubbsslyt mackor ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback