Something Something

Ohayō~

Jag ligger här i sängen och tittar på Cartoon network medans jag äter frukost. Det är alltid roligt/mysigt och titta på tecknat när man äter frukost. Som tur var att Ben 10 (som visslingen är väldigt dåligt) slutade tidigt och så kom The barin and pinky istället. Den serien har jag verkligen saknat. Jag och min syster pratade faktiskt nyligen om den :)

Jag undrar var alla de gammal och awesome tecknade serier tog vägen.
T.ex. Piff & Puff, Luftenshjältar, SWAT Cats, Räddningspartrullen, Transformer, Turtles, Darkwing Duck o.s.v.
Och sen har vi de som brukade gå på cartoon network (några är fortfarande kvar) som var roligt tyckte jag; Kurage den hariga hunden, Power puff pinglorna o.s.v

Finns det en kanal som visar de tecknade serierna?  Eller kan man starta en egen tecknad kanal?

Idag ska jag fortsätta med att fixa i ordning min lägenhet, leta upp tvättstugan och försöka tvätta lite, handla lite och rensa 4 svarta soppsäckar med kläder och sedan skänka de till någon välgörenhet sekondhand affär. Så har man även gjort en god gärning idag.
Sen får väl se om jag hinner göra några nya naglar idag också :3

TTYL~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback