Something Something

Hello hello~

Hello hello!~
Idag har jag flyttat till en liten etta ganska centralt i Halmstad. Och det börjar faktiskt bli väldigt fint här, förutom att jag inte kan hänga upp några gardiner pga att fästena har lossnat från väggen -_-"
Men det kommer jag fixa senare så att jag kan få sätta upp mina fina rosa och vita gardiner. Prettylious~

Och har fått upp min ny köpta sparbössa som jag invigde med en fem hundra lapp. Den ser väldig stilig ut i min student mössa som jag hittade i en gammal låda idag. ><,

Jag har även massor av nya saker från IKEA som jag har köpt. Sprang runt med Kim i några timmar X3
Här är våra skor & ben i det vackra sommar vädret påväg till IKEA, So beautiful :3
Mina & kim's skor i sommar vädret.

Så sitter här och tittar ut genom fönstret och känner den ljuvliga passion doften av mina nya ljus, och tänker på en speciell person ♥
Nu är det nog dags för mig och titta på lite anime och sen sova.

Sweet dreams~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback